Spring in your heart

441525-266

Tshirt, present från Johanna när hon var i NY
Skärp, Gengåvan 50 kr
Chinos (reserverar mig för stavning), JC 499 kr


Jag skulle vilja uttrycka det som att det har varit en rätt så angenäm dag. Ingenting speciellt, ingenting utstickande. En skugga av något mysigt har legat som ett osynligt töcken. En genuin känsla av glädje har infunnit sig med anledningar som att jag har funnit en hop av vårtecken. Det blommar i rabatter, uteserveringar har öppnat och de har sopat gatorna rena från grus. Plus i kanten var när jag hittade en låt som hette Spring in your heart på min mp3.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Var det du som cyklade förbi mig i förmiddags?

2008-04-03 @ 22:39:54
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Amanda

mm vår e nice :) Asså, jag är ju inte så jätteskillad på det här med blogg o sånt, hehe. men känns som om det är segt o skicka kommentarer om man vill snacka nån gång eller sådär, så det hade ju vart trevligt att ha dig på msn :) adda gärna min: [email protected] :)

2008-04-03 @ 23:04:58
URL: http://wanghult.blogg.se
Postat av: Maria

Du är allt bra söt Carro.B. :)

2008-04-04 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0