Purple bed

441525-369
Lila är min favoritfärg. Jag skulle vilja ha ett sängöverkast som var lila, precis som mammas och pappas.

Igår var jag som sagt på fotboll och till min förvåning tyckte jag det var roligt. Bredvid mig hade jag en gubbe som gorma och skrek åt precis allting. Riktigt så insatt kommer jag nog aldrig bli men det var roligt att lyssna på.

Jag överväger om jag ska åka in till stan och ta en fika med mina vänner. Fast samvetet ligger på och gnager och vill att jag ska stanna hemma och läsa en bok som ska vara färdig tills på måndag. Min beslutsångest tar kål på mig.

Kommentarer
Postat av: oak

Jag är ännu coolare, har ett lila lakan! sjukt fint

2008-04-20 @ 10:57:44
Postat av: Amanda

Det är nog bäst du passar dig carro, snart sitter du där som gubben bredvid dig... det kan gå snabbt om du tittar på matcher regelbundet du vet, haha ;)

2008-04-21 @ 19:57:22
URL: http://wanghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0