Något i stil med helg

441525-322
Rebecca Cecilia

441525-319
Matilda Caroline Mimmi

Idag hade jag en vit skjorta, jeans och ett blått skärp när det var pasta och kyckling min mage fick smaka på. Diskussioner om baldejter vi aldrig får uppleva var kvällens heta samtalsämne. Men vad är en bal på slottet...

Nöjd, belåten, mätt och med en trevlig kväll i tankarna satte jag mig i bilen några timmar senare, för att bege mig till Göteborg där helgen skall spenderas. I bilen bjöds det på mörker men även dålig schlagermusik på hög volym. Men att åka bil är alltid att åka bil och jag gillar det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Krille

sötis varning på krabaten till höger på översta bilden! =)

2008-04-12 @ 08:05:13
Postat av: Svar till Krille:

Ja du satte huvudet rätt på spiken; det är världens sötaste Cecilia.

2008-04-12 @ 10:39:52
Postat av: Anonym

Tack Carro för den fina bilden, precis som vanligt hur snygg som helst. Du ska allt ocså få en fin bild uppladdad på min blogg ska du se.
Puss min gurka.
redoal.webblogg.se

2008-04-14 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0