I am no good for you, I'm seeing ghosts in everything

441525-225

Lockigt hår. Finns det något mer underbart? Det skulle vara en dröm att prydas med ett sådant fluff som sångerskan i Those Dancing Days har belönats med. Tyvärr har jag rakt hår och det är inget jag kan göra åt. Fast helt utan möjligheter står jag faktiskt inte, det finns trots allt alternativ att permanenta men det är något jag håller mig ifrån.  Efter att ha hört att jag såg ut som en tant sist jag gjorde det, undviker jag helst att permanenta mig igen.

Kommentarer
Postat av: julia

jupp, du har alldeles rätt att den kommer ifrån h&m. jag permanentade mig alldeles nyss, eller för några veckor sedan. när jag gick ifrån frisören såg jag ut om en tanig pudel, men med lite vax och rufs klarade jag mig. dock är det inte lika tjockt som henens men jag är nöjd i alla fall!

2008-04-01 @ 18:26:23
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0