Här kommer sommaren som en gammal vän

441525-303

Det här ger er lite mer kött på benen när jag skrev igår att jag hade någon sorts förkärlek till naturare. Detta är Igor och Albin, två små oskyldiga pojkar som snart skall fylla nitton år. Dagen till ära, då termometern visade mindre än 5 grader, gick de runt i shorts och linne, bärande på deras solstolar medan de lyssnade på sommarmusik. Deras dagar på Västerhöjdgymnasiet är räknade och snart bär deras brunbrända ben vidare mot nya äventyr. Igor ska bli tennisproffs med sin nya teknik och Albin ska bli fönsterputsare medan han i smyg är Igors maskerade groupie. Lycka till!

Vad vore Västerhöjd i all sin glans om inte fultisdagarna fanns?

Kommentarer
Postat av: Angie

vilka söta filurer

2008-04-08 @ 21:02:36
URL: http://gelo.blogg.se
Postat av: Babos

En av de bättre tisdagarna i år :) Frågan är bara hur du kan fått reda på att jag vill bli fönsterputsare??!?? :O Kan du skicka bilderna till mig? [email protected]

Glöm inte nagelfughten! ;)

2008-04-08 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0