Gräs, picknick och sommar i luften

441525-228
En kväll i juli sommaren 2007

Tänk om det kunde vara ljuva sommarkvällar istället för kvällar iskalla som en frostig vinterdag. I vår och sommar ska jag uppleva många utflykter och spektakel och det ser jag fram emot! Frågan är bara hur man får tiden att räcka till? Jag borde kanske snickra på en maskin som ger mig mer tid. Det låter som ett utmärkt förslag till mitt projektarbete kommande år. Mer om det behöver jag inte bekymra mig om idag, för jag ska på långfika med tre vänner. Tiden ska alltså användas på rätt sätt.
Först ska jag bara uthärda en onsdag i skolan...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset som står på spel är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 @ 09:05:02
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0