Butterfly butterfly, where are you?

                441525-352
441525-339441525-337

Det var den här kjolen jag köpte i Göteborg för endast 40 kronor. Det är en långkjol som jag har som klänning på bilden och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska göra en kort kjol av den eller om jag ska behålla den som klänning. Det lutar åt det första alternativet.

Igår frågade jag om jag fick bestämma kläder till Bea varje dag. Hon gillade idén och sa dessutom att jag kunde bli hennes privata stylist. Det tackar jag inte nej till. I och för sig har jag redan ganska stort inflytande över hennes kläder men en gnutta till skulle inte skada.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sjuuuukt fin kjol/klänning carro :)
Den är säkert superfin som kjol, men jag tycker du ska ha kvar den som klänning faktiskt :)

2008-04-14 @ 19:54:01
URL: http://wanghult.blogg.se
Postat av: cecilia

Jag håller med amanda jag tkr den va skitfin ssom klänning! men kjol blir snggt det med kan jag lova:)

2008-04-14 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0